2 Mart 2012 Cuma

İyi Uykular Sevgilim


   Yeni sevgiler giyinememiştik. Bayramlık aşklar yaşamadık seninle. 
Elini öpmedik hayat bizi mutlu ettiğinde. Sevemedik belki de. Seveme-din... Haksızlık yaptık. 
Yap-tın. 
Bu yaşamın hiç şekerini yemeyen insanlar gördüm ben. 
İnsanlar ağladıkça değmez dedim. Değmez dedikçe ağladım. Değmedikçe  ağladım. Ağladıkça yıkıldım. Yıkıldıkça yitirdim.Yitirdikçe yükseldim. Bırakalım şimdi bunları. Sen ne yaptın? İnandın mı başkasına? Elledin mi birilerinin saçlarını. Yazık ettiler mi benim gibi. Senin için... Yalandan gülmemiştir kimse sana. Eğlendirmişsinizdir birbirinizi.
 Ben nankörlüğü dibine kadar yaşarken, sen onu yaşatmışsındır. 
Senden nefret etmiyorum. Seni sevmemezlik yapmıyorum. Kin tutmuyorum. Orayı burayı yıkmıyorum.
Bak!
Ben hasta değilim. Şizofren de değilim. Ölmüş birini yaşatıp, arkasından küfür edecek kadar saygısız da değilim. Son saygımı da yerine getiriyorum. Her şey için teşekkür ederim. Bendeyken hep uyuduğun gibi benden sonrada hep uyuyor olacaksın. İyi uykular Dünyam! 
Seni hep uyurken izleme fırsatı olacakmış demek ki elimde sadece. Gözünün hep kör olduğunu görerek acı çekecekmişim... Savunmasızlığını izleyerek ders alacakmışım senden. İyi uykular sevgilim…
İyi uykular…
-Esin ÇOT

2 yorum:

  1. yazdıklarından kendine ait bir parça bulmamak mümkün değil..ben anlatmısım da sana sen de cümlelerimi düşüncelerimi hislerimi adam edip yazmıssın gibi hissettiriyorsun bana:)

    YanıtlaSil
  2. çok sevindim buna, kendini bende bulmana :)

    YanıtlaSil